prawo własności intelektualnej i nowych mediów

opis

Student tego kierunku uzyska podstawową wiedzę z wielu dziedzin prawa, w tym prawa cywilnego, gospodarczego, unijnego, międzynarodowego, a także zdobędzie podstawy z ekonomii, marketingu i zarządzania. Wzbogaci się o specjalistyczną wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania własnością intelektualną, w tym interpretowania, stosowania, komercjalizacji i egzekwowania praw własności intelektualnej czy transferu technologii. Uzupełnieniem będą wiadomości z zakresu prawa mediów, marketingu i reklamy, w szczególności w kontekście funkcjonowania Internetu.

organizacja

3-letnie studia I stopnia (licencjackie) prowadzone w trybie stacjonarnym oraz niestacjonarnym. Połowa wymiaru godzin to zajęcia praktyczne, zajęcia prowadzone przez praktyków posiadających duże doświadczenie w dziedzinie prawa własności intelektualnej, mediów i reklamy, a także przewidziane praktyki studenckie w organach administracji, instytucjach otoczenia biznesu, przedsiębiorstwach stanowiących potencjalnych pracodawców dla przyszłych absolwentów.

specjalności
  • w zakresie prawa autorskiego, znajdującego zastosowanie w działalności kulturalnej, artystycznej, marketingowej i reklamowej;
  • prawa własności gospodarczej, znajdującego zastosowanie w działalności przedsiębiorstw w szczególności działalności innowacyjnej;
  • prawa nowych mediów, znajdującego zastosowanie w wielu dziedzinach działalności gospodarczej, medialnej, marketingu i reklamie;
  • prawa ochrony konkurencji, i konsumentów, znajdującego zastosowanie w wielu dziedzinach działalności gospodarczej, obrocie umownym z udziałem konsumentów (w tym transakcjach zawieranych z wykorzystaniem nowych technologii).
profil absolwenta

Absolwent kierunku prawo własności intelektualnej i nowych mediów będzie przygotowany do pracy na następujących stanowiskach:

  • koordynator/konsultant  ds. transferu technologii,
  • koordynator/konsultant ds. zarządzania własnością intelektualną,
  • specjalista w dziale marketingu i reklamy,
  • pracownik PR,
  • rzecznik prasowy,
  • producent medialny, wydawca prasowy,
  • menadżer kultury, brand menadżer, menadżera gwiazd showbiznesu,
  • organizator koncertów, widowisk multimedialnych i sportowych,
  • pracownik działów B+R, działów ds. innowacyjności,
  • urzędnik niższego stopnia administracji publicznej: państwowej i samorządowej, (szczególności instytucjach związanych ze stosowaniem prawa własności, intelektualnej i prawa mediów),
  • pracownik administracyjny kancelarii prawnych.
możliwości rozwoju

Możliwość kontynuowania nauki na studiach magisterskich m.in. na kierunku administracja oraz wielu innych studiach uzupełniających.

 

Poznaj inne KIERUNKI studiów!



Wasze komentarze
str. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  /  1
~KK  2014-07-01 09:28:07
ja się zastanawiam właśnie czy jest sens, czy to nie jest kolejny "zpychacz". Z pewnością łatwiej się dostać na ten kierunek niż na samo prawo, ale nie wiem czy później akurat jakaś praca po tym będzie.
 
 
~Eddie  2014-06-05 01:16:00
Ktoś wybiera się na te studia?
 
 
str. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  /  1
Dodaj komentarz:

ksywka

treść

wyszukiwarka kierunków,wyszukiwarka studiów,wyszukiwarka kierunków studiów,wyszukiwarka uczelni,wyszukiwanie studiów,jakie studia,wyszukiwanie po przedmiotach maturalnych,co zdawać na maturze,kierunki studiów matura,matura,matura 2010,matura 2011,matura próbna,egzamin maturalny,przedmioty maturalne, matura z matematyki,studia,studiować,studia dzienne,studia zaoczne,uczelnie,uczelnie wyższe,szkoły wyższe,uniwersytet,uniwersytety,politechnika,studia prawnicze,medycyna,farmacja,studia psychologia

Polecamy: www.ekonomicznie.plwww.aci.plwww.edutargi.plwww.znizkistudenta.pl