logistyka mediów

opis

Studia skierowane są do osób, które zainteresowane są dziennikarstwem, zapleczem mediów i stosowanymi tam technologiami informacyjnymi. Mają przygotować specjalistów niezbędnych w każdej instytucji medialnej, potrafiących rozwiązywać problemy związane z projektowaniem, budową i funkcjonowaniem wydawnictw, gazet i periodyków, stacji radiowych i telewizyjnych oraz nowych mediów. W szczególności chodzi o wiedzę w zakresie ekonomiki mediów, reklamy i marketingu oraz zastosowania technologii informacyjnych w mediach.

Kierunek ma przygotować studentów do rozwiązywania problemów logistycznych za pomocą metod i technik inżynierskich, w tym zakresie posługiwania się systemami informatycznego wspomagania, zarządzania logistycznego: kosztami, finansami, kapitałem, kadrami. Absolwenci studiów zdobędą umiejętności technicznej obsługi kamer, stołów mikserskich, urządzeń mobilnych.

specjalności

Przykładowe specjalności prowadzone na kierunku logistyka mediów:

  • Technologie Informacyjne Mediów
  • Logistyka i Marketing w Mediach
  • Technologie Informacyjne Mediów
  • Logistyka i Marketing w Mediach
profil absolwenta

Absolwenci logistyki mediów posiadać będą wiedzę obejmującą wszystkie kluczowe problemy związane z projektowaniem, budową i funkcjonowaniem wydawnictw gazet i periodyków, stacji radiowych i telewizyjnych oraz nowych mediów – zastosowań technologii informacyjnych do gromadzenia, obróbki i dystrybucji cyfrowych materiałów medialnych. Dzięki zajęciom praktycznym absolwenci zdobędą podstawową wiedzę konieczną do samodzielnej konstrukcji usług niezbędnych do gromadzenia, obróbki i dystrybucji materiałów dziennikarskich oraz dostateczną wiedzy do eksperckich uzgodnień merytorycznych w tym zakresie.

Absolwenci logistyki mediów zdobędą umiejętności w zakresie: zarządzania firmą medialną, bezpieczeństwem firmy, zarządzania: kadrami, produkcją i zaopatrzeniem, a także finansami instytucji medialnej. Absolwenci zdobędą także umiejętności związane z logistyką marketingu mediów (ekonomika mediów, reklama i marketing w sieci i ich znaczenie, usług komercyjnych, społeczną odpowiedzialnością mediów) oraz z technologiami informacyjnymi mediów (zarządzania infrastrukturą przedsiębiorstw medialnych takich jak rozgłośnie radiowe, studia telewizyjne, projekty internetowe oraz usługami mobilnymi w mediach).



Wasze komentarze
str. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  /  1
~chipsy  2015-09-22 17:23:31
Brzmi śmiesznie.
 
 
str. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  /  1
Dodaj komentarz:

ksywka

treść

wyszukiwarka kierunków,wyszukiwarka studiów,wyszukiwarka kierunków studiów,wyszukiwarka uczelni,wyszukiwanie studiów,jakie studia,wyszukiwanie po przedmiotach maturalnych,co zdawać na maturze,kierunki studiów matura,matura,matura 2010,matura 2011,matura próbna,egzamin maturalny,przedmioty maturalne, matura z matematyki,studia,studiować,studia dzienne,studia zaoczne,uczelnie,uczelnie wyższe,szkoły wyższe,uniwersytet,uniwersytety,politechnika,studia prawnicze,medycyna,farmacja,studia psychologia

Polecamy: www.ekonomicznie.plwww.aci.plwww.edutargi.plwww.znizkistudenta.pl