menedżer produktów kosmetycznych*

opis

Specjalność na kierunku towaroznawstwo

Produkcja kosmetyków to w ostatnich latach jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się w kraju dziedzin przemysłu i handlu. Na polskim rynku działa czołówka znanych w świecie firm. Obok nich produkcją kosmetyków zajmuje się aż kilkaset przedsiębiorstw. Dynamiczny rozwój polskiego rynku kosmetyków wiąże się z koniecznością zatrudniania specjalistów zarówno z dziedziny kosmetologii, chemii surowców kosmetycznych, jak też profesjonalnych menedżerów posiadających wiedzę zarówno z zakresu towaroznawstwa kosmetyków, jak również marketingu produktów kosmetycznych.

Specjalność jest unikatową i atrakcyjną ofertą na rynku usług edukacyjnych w Polsce. Oferta kierowana jest głównie do absolwentów studiów I stopnia kierunku kosmetologia, zarządzanie oraz towaroznawstwo. Specjalność ma charakter typowo rynkowy - przygotowuje menedżerów wyspecjalizowanych w segmencie produktów kosmetycznych.

Po ukończeniu specjalności menedżer produktów kosmetycznych absolwenci będą posiadać niezbędną wiedzę z zakresu:

  • towaroznawstwa nowoczesnych surowców i produktów kosmetycznych,
  • metod oceny jakości i bezpieczeństwa produktów kosmetycznych,
  • potrzeb i zachowań konsumentów w sferze rynkowej,
  • projektowania wyrobów kosmetycznych,
  • zarządzania cenami i dystrybucją produktów kosmetycznych,
  • strategii marki na rynku kosmetyków,
  • działań promocyjnych na rynku kosmetyków,
  • kierowania jednostkami handlowymi i usługowymi z zakresu kosmetyki.
organizacja

Obszary tematyczne wraz z wybranymi przedmiotami

  • Blok przedmiotów menedżerskich – wybrane przedmioty: ekonomia menedżerska, zarządzanie przedsiębiorstwem, badania marketingowe, zarządzanie produktem, zarządzanie marką kosmetyków,
  • Kształtowanie jakości produktów – wybrane przedmioty: kompleksowe zarządzanie jakością, bezpieczeństwo i jakość produktów, instrumentalne metody oceny produktów,
  • Towaroznawstwo kosmetyków – wybrane przedmioty: właściwości surowców kosmetycznych, jakość mikrobiologiczna kosmetyków, projektowanie kosmetyków, ekologiczna ocena kosmetyków, opakowania kosmetyków,
  • Marketing produktów kosmetycznych – wybrane przedmioty: promocja kosmetyków, zarządzanie cenami i dystrybucją na rynku kosmetyków, marketing usług kosmetycznych.
profil absolwenta

Absolwenci specjalności menedżer produktów kosmetycznych będą przygotowani do pracy jako towaroznawcy, konsultanci i menadżerowie w firmach produkujących i dystrybuujących produkty oraz w rozmaitych instytucjach i organizacjach pośrednio związanych z branżą kosmetyków, w szczególności:

  • w działach produkcji kosmetyków,
  • w działach marketingu i sprzedaży firm kosmetycznych (produkcyjnych i dystrybucyjnych),
  • w jednostkach handlu detalicznego (zarządzanie kategorią produktów kosmetycznych),
  • we własnych firmach usługowych o profilu kosmetycznym.


Wasze komentarze
Czekamy na Twoją opinię.
str. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  /  1
Dodaj komentarz:

ksywka

treść

wyszukiwarka kierunków,wyszukiwarka studiów,wyszukiwarka kierunków studiów,wyszukiwarka uczelni,wyszukiwanie studiów,jakie studia,wyszukiwanie po przedmiotach maturalnych,co zdawać na maturze,kierunki studiów matura,matura,matura 2010,matura 2011,matura próbna,egzamin maturalny,przedmioty maturalne, matura z matematyki,studia,studiować,studia dzienne,studia zaoczne,uczelnie,uczelnie wyższe,szkoły wyższe,uniwersytet,uniwersytety,politechnika,studia prawnicze,medycyna,farmacja,studia psychologia

Polecamy: www.ekonomicznie.plwww.aci.plwww.edutargi.plwww.znizkistudenta.pl