międzynarodowe strategie marketingowe*

opis

Specjalność na kierunku międzynarodowe stosunki gospodarcze

Student specjalności międzynarodowe strategie marketingowe zdobywa wiedzę z zakresu: specyfiki komunikowania się z rynkiem w otoczeniu międzynarodowym; budowania strategii przedsiębiorstwa z uwzględnieniem czynników makro i mikro otoczenia; tworzenia całościowej identyfikacji przedsiębiorstwa; analizy specyfiki różnych branż na rynku przemysłowym i konsumpcyjnym.

 

organizacja

Wybrane przemioty nauczania realizowane na specjalności międzynarodowe strategie marketingowe:

  • międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • społeczna odpowiedzialność biznesu,
  • analizy rynkowe,
  • całościowa identyfikacja,
  • prawne aspekty marketingowe,
  • marketing B2B,
  • strategie marketingowe,
  • psychologia w marketingu,
  • metody Public Relations,
  • systemy dystrybucji,
  • marketing relacyjny,
  • rynek w myśli ekonomicznej.
profil absolwenta

Absolwent tej specjalności może podjąć pracę w przedsiębiorstwach i instytucjach na stanowiskach związanych z zarządzaniem marketingowym (np. specjalista ds. reklamy, public relations, badań rynkowych).


Poznaj inne KIERUNKI STUDIÓW i specjalności! ►



Wasze komentarze
Czekamy na Twoją opinię.
str. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  /  1
Dodaj komentarz:

ksywka

treść

wyszukiwarka kierunków,wyszukiwarka studiów,wyszukiwarka kierunków studiów,wyszukiwarka uczelni,wyszukiwanie studiów,jakie studia,wyszukiwanie po przedmiotach maturalnych,co zdawać na maturze,kierunki studiów matura,matura,matura 2010,matura 2011,matura próbna,egzamin maturalny,przedmioty maturalne, matura z matematyki,studia,studiować,studia dzienne,studia zaoczne,uczelnie,uczelnie wyższe,szkoły wyższe,uniwersytet,uniwersytety,politechnika,studia prawnicze,medycyna,farmacja,studia psychologia

Polecamy: www.ekonomicznie.plwww.aci.plwww.edutargi.plwww.znizkistudenta.pl